Alem Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alem Forum

Biz Nerde Alem Orda!!!
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
BerkanKırmacı
Admin
Admin
BerkanKırmacı


Mesaj Sayısı : 172
Kayıt tarihi : 19/04/08
Nerden : Tekirdağ

Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi Empty
MesajKonu: Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi   Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi Icon_minitimeC.tesi Nis. 19, 2008 1:48 pm

Ferrari’nin önden motorlu arkadan itişli modeli 599 GTB Fiorano, Mansory tarafından sportif bir hale getirildi. Mansory, aracın motor ve aerodinamik bileşenleriyle ciddi manada oynama yaptı. Aerodinamizimde karbon fiberin bolca kullanıldığı otomobilde motor da ekstra 100 beygir güç kazandı. Standart Ferrari 599 GTB Fiorano 12 silindirli bir motor kullanıyor. Bu motor ön askın hemen arkasında yer alıyor. Motorun gücü kalın bir boru içinde yer alan kardan miliyle aktarılıyor.
Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi Thumb_959439644
Ferrari’nin V12 motoru fabrika verisi olarak 620 beygir güç üretiyor. Mansory’in motora eklediği sport hava filtresi ve yeni beyin yazılımı (chip) ile motorun ürettiği güç 720 beygire ulaştı. Tork değeri de 608 Nm d/d ‘den 92 Nm d/d artışla 700 Nm d/d değerine kadar çıktı.
Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi Thumb_947283514

Standart Ferrari 599 GTB Fiorano’nun Teknik Verileri

Karoser
Coupe

Kapı adeti
2

Koltuk sayısı
2

Silindir sayısı, tipi
V12

Motor yerleşimi
Önde Uzunlamasına

Silindir hacmi (cm³)
5999

Çap x Strok mm
92,0 x 75,2

Sıkıştırma Oranı
11,2

Silindir Başına Supap
4

Eksantrik Konumu
Üstten çift eksantrik

Karışım hazırlama
Çok noktadan enjeksiyon

Maksimum güç BG d/d
620 / 7600

Maksimum tork Nm d/d
608 /5600

Aktarma
Arkadan itiş

Manuel vites sayısı
6

Otomatik vites sayısı
6

Ön süspansiyon
Çift çapraz sevk çubuğu, helezon, çapraz stabilizör

Arka süspansiyon
Çift çapraz sevk çubuğu, helezon, çapraz stabilizör

Frenler ön/arka
Hava kanallı disk / Hava kanallı disk

Lastikler
305/35 ZR 20

Dingil mesafesi (mm)
2750

İz açıklığı ön/arka
1690/1618

Boyutlar U x G x Y (mm)
4665 x 1962 x 1314

Boş ağırlık (kg)
1765

İzin verilen ağırlık (kg)
2000

Bagaj hacmi (lt)
320

Yakıt deposu (lt)
105

0-100 km/s hızlanma (sn)
3.7

Maksimum hız (km/s)
331

Tüketim lt/100 km
21.3

CO² emisyonu g/km
490

Mansory aracın ağırlığını düşürmek için yeni jant takımı da geliştirdi. Önde 9x20”, arkada da 11.5x21” ebadında jantlar kullandı. 21”’lik arka jant sadece 13 kg ağırlığında. Hafifleyen jantlar gücün yere aktarılmasını kolaylaştırıyor ayrıca yakıt tüketimini de düşürüyor. Dunlop da bu araç için özel bir performans lastiği geliştirdi. SP Sport Maxx adı verilen lastikler 720 beygirlik aracın yolda durmasını sağlıyor. Ön lastikler 255/30, arka lastikler de 325/30 ebadlarında. Ayrıca Mansory’in geliştirdiği süspansiyon kiti aracı yere 30 mm yaklaştırıyor. Ağırlık merkezinin yere yaklaşması araca ekstra yol tutuşu kazandırıyor.

Aracın dış tasarımındaki dikkat çeken yenilikler ise şunlar: ön kaputtan araç tavanına kadar uzanan karbon fiber malzemeden üretilmiş desen, sportif ön tampon ve onla uyumlu çamurluk, karbon fiber ön tampon altı rüzgarlık, yan marşpiyer ve arka difüzör normlu rüzgarlık, sportif arka tampon, karbon fiber arka bagaj üstü rüzgarlık. Dış kısımda bunlar haricinde ufak detaylar da bulunuyor.

Araç içine girildiğinde deri ve karbon fiberin muhteşem uyumu gözler önüne geliyor. Kırmızı ve beyaz derinin hüküm sürdüğü iç mekanda karbon fiber de birçok detayda kullanılmış.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.Alem-Forum.de.vu
 
Ferrari 599 GTB Fiorano'ya Mansory Modifiyesi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Alem Forum :: Hobi :: Motorlu Araçlar-
Buraya geçin: